vineri, 7 ianuarie 2011

...eu vs mine...

         Imi dau seama tot mai mult pe zi ce trece ca sunt un tip foarte pretentios, cer si astept foarte mult de la oameni, iar de cele mai multe ori ma astept ca cel de langa mine sa dea la fel de mult ca mine, poate si mai mult, mare greseala." De ce?" Pentru ca zic eu, merit si merit tare de tot, dar probabil asa spun toti. Oricum experientele avute in diverse domenii m-au facut sa fiu foarte precaut, in garda mereu, si sa vreau mult si frumos de la toti si toate. "Ce zodie esti mai? Aaa, leu, ma scuzi:)". Am avut si am o ambitie de fier, si am tras si trag tare cu dintii, cu ce o fi, numai sa fie bine, dar e si asta o munca, si ca orice munca, presupune un stres, iar cand isi face stresul loc, apar multe si pe plan psihic, dar si fizic. "Acuma de ce pomenesti de rinichi mai?" Stresul provoaca nervi, neajunsuri, saturatii de diferite lucruri si ajungem sa ne revarsam chestiile ce izvorasc din neuroni pe cine apucam, de multe ori pe cei dragi, sau pe dusmani, chestia e ca la "mansarda" se petrec multe, lucrurile negative prin care trecem prin viata ne marcheaza si incet incet ne imbatranesc pe toate directiile..."Ce e cu tine mai? De ce scrii de astea? Unde e veselia?" Pai azi nu e...chestiile tari de tot le invatam din lucrurile astea negative, din experientele dureroase, ce aduna lacrimi de sange, ce par sa nu mai treaca, ce fac ca noptile sa devina zile si unde somnul si telefonul pe silentios e cel mai bun prieten al nostru:), e cel mai bun aliat, acuma nu merge expresia "paraziteasca" "O singura viata am si pe aia n-am s-o dorm", nu, chiar deloc, fara somn eram terminati cu capul deja...De bani nu mai zic nimic, nici nu vreau sa scriu deloc pe subiectul asta anul asta, sunt destule subiecte si refulari ce le am, ce le pot implementa pe blogul meu, doar e personal, dar si public, intra cine vrea, citeste, nu  citeste, iese, nu iese, devine fan sau nu, isi pune sau nu la status adresa blogului meu, apreciez mult Andreea gestul tau, hai sa traiesti si tot asa.
    Am sa ma retrag, nu ca o hiena perversa, ci am sa ma retrag ca mine, o sa ies, o sa fac eu ceva, o sa ma duc undeva, o sa ma iau de guler, o sa ma iau de pe cuier si o sa ma scot de pe blog...poate in suturi...la poarta de fotbal sau poate in goluri si goale, cert e ca azi ies definitiv si irevocabil, eu cu mine...aloha!!!

Un comentariu:

  1. "-De ce este supărat un ardelean pe soare?
    -Pentru că a fost primul care i-a pârlit nevasta."
    hihihiihih!
    Alina

    RăspundețiȘtergere