duminică, 2 ianuarie 2011

...cu pacatul spovedit in gand...

       Remarcasem un lucru ciudat pe calendarul crestin ortodox, s-anume ca de anul asta saptamanile incep de duminica si se sfarsesc sambata....hmmm, astfel incat dupa fiecare zi de sambata fiind trasa o linie orizontala...oare de ce? Tre sa-l intreb pe parintele Jiorj, care isi petrece vacanta in Italia de bine ce i-a mers anul asta si nu cred ca are timp acuma sa-mi raspunda, dar am sa-i las un offline pe i-pad-ul lui de mess in speranta ca imi va raspunde la intrebare pe telefonul de la posta tip telegrama.
      Bun, toate bune pana acuma, as putea cauta pe net ca sa aflu singur, dar daca am preot de ce sa nu-l intreb, vorba aia "Cine nu are preot, sa-si construiasca unul":), dar o sa ma intrebati de ce m-am trezit cu cele bisericesti in cap, pai daca nu in cap, atunci unde? Va ganditi ca poate e duminica si e popa in biserica, de aia oare? Sau ca trebuie sa ma duc sa ma spovedesc, ca nu am fost de tare mult timp si pacatele vor sa iasa din casa sufletului meu, vor sa sparga usa, sa dea pe dinafara ca un platoas plin cu de ale gurii, dar daca stau bine si ma gandesc, de la ultima spovedanie au fost mai multe fapte bune decat pacate:)"Ei da, ce gura laudativa ai mai Mujule, unde lucrezi? In schimbul 2 cu Sfantul Petru? II fi ceva pui de inger si nu stiu eu?" Asta e blogul care vorbeste asa, el e ingerasul si dracusorul meu de pe umeri, ma iubeste si ma uraste in acelasi timp, mai ales cand il "hranesc" cu asemenea articole de 2 lei, aaa pardon de 10 ron si un purcel cu soric pe post de pusculita, dar sa revenim si sa incheiem acest articol spunand un Tatal Nostru si ia la mancare cu mine, ca anul asta vom fi mai cuminciori si mai buni, nu mai blogule? "Da da, de unde atata cumintenie, dar mai stii, poate sfintenie intai cu aghiazma si apoi poate, poate si iar poate cumintenie." Acuma depinde ce intelegeti voi prin cumintenie, dar asta in alt episod din Star Treku-ul de pe blogul meu! Servus!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu