sâmbătă, 8 ianuarie 2011

...zambetul de soare..."nin-soare"...

        Dupa ploaie vine soare, sau o fi ninsoare si nu stiu eu? Hmmm, azi e sambata, e weekend, altfel sta treaba, fara munca, doar sport, mancare, odihna, si un "miez" de articol ce se vrea gustat la pranz si digerat la cina, si cu balonarea de dupa mai vorbim noi, asta in caz de nu avem balon, oricum gasim noi un zeppelin, care respectandu-se ca un dirijabil mare, va vrea sa fie dirijat de un "dirijor" mare, asa incat ilustrul Iosif Conta sa fie mandru de mine de acolo de Sus, din cer, nu din Viseul de Sus, ca parca deja imi fuge gandul...cu mocanita la...mocanita. "Acuma ce faci Lucian, bati apropo sau vrei sa ma oftici?" Aceasta nu a fost vocea blogului dupa cum v-am obisnuit ci al altei persoane dragi mie, se stie;). Cred ca de aia si sunt foarte zambitor, dar gata cu intimitatile mele, dar putem incepe cu ale voastre, nu e nicio problema, putem pune patratelul rosu sau putem pune si protejslipul, ca protejboxerii sunt la spalat, sau boxerii, cainii sunt la sfasiat prin parcuri ori alearga la pariuri, iar boxeurii sunt in ring, dar nu in filmul The Ring, cum nici protejslip nu se refera la Uslip, la sindicatul nostru, hai ca m-am ametit si eu de la ce scriu, si iar o sa-mi trebuiasca zeama de varza sa-mi revin, chestia principala ce vreau s-o subliniez azi e ca nimeni si nimic nu-mi poate strica buna dispozitie...punct. Ce nu credeti? Bineee, provocati-ma la jocul ala "Minciuna sau la neprovocare" si o sa castig sigur la Monopoly toate hotelurile voastre din garajurile mele:).
  Un weekend placfut, aaa placut;)!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu