luni, 6 septembrie 2010

...cu sufletul pentru iubirea ce o port...

       Stau si ma gandesc de multe ori cat de putin ne mai apreciem noi intre noi ca oameni, cum privim iubirea pentru o femeie, pentru parinti, pentru un prieten/a. Nu intentionat am lasat ultima, iubirea pentru un prieten/a, desi  intr-o zi o sa scriu si despre celelalte 2 iubiri pomenite. Eu am sa incerc azi, asa ca articol de debut de saptamana sa vorbesc despre cum vad eu o iubire pentru un prieten adevarat, fara sa dau nume, desi se stieeeeeeeee...O spun de la bun inceput ca as putea scrie multe dar am sa incerc sa fiu cat mai cuprinzator in niste randuri nu prea multe. Mereu mi-am dorit un prieten adevarat, un prieten cu care nu numai sa ai multe in comun, dar si un prieten pe care sa-l iubesti, pentru ca de ce sa nu recunoastem cati dintre noi ii spun prietenului/ei celui/ei mai bun/e ca il/o iubesc/te, sau cati dintre noi simt cu adevarat asta, poate la multi li se pare ca suna nu stiu cum ca un barbat sa spuna altui barbat te iubesc, sau o femeie alteia, altii ar zice ca suna prea gay, ser gay:), dar acest lucru pare tot mai greu in ziua de azi cand vorba "prietenii iti mananca capul" e tot mai valabila, unde prietenii te cauta cel mai mult pentru un interes, unde foarte putini te mai suna sa te intrebe de sanatate, unde multi uita ca i-ai ajutat, unde multi uita de unde au plecat s.a.m.d si uite asa dam sansa mariei sale Egoismul sa se instaleze pe tronul acestei lumi, care e tot mai imunda, si unde altii isi doresc sa fie imuni intr-o lume imunda, altii nu rezista, altii sufera, altii isi inclesteaza degetele la cate un rau pe care l-au urzit. Dar revenind la un prieten drag, la un om care mi-e mai mult ca un frate, sau care mi l-as dori ca un al 2-lea frate, trebuie sa pun niste pile la tanti Mariana:), pentru mine pot sa spun ca am invatat sa iubesc un prieten adevarat, un om care stie sa fie acolo unde trebuie desi il am foarte putin fizic langa mine, un om care stie sa aprecieze, un om de o valoare inestimabila, un om care a ajutat la formarea mea, a personalitatii mele, un formator in adevaratul sens al cuvantului, o persoana cu o influenta covarsitoare asupra mea, inclusiv crearea acestui blog i-o datorez tot lui, blog care il dedic lui ca si o oda pentru ceea ce reprezinta EL pentru mine, am scris EL cu majuscule pentru ca in inima si mintea el e pe un piedestal destinat unui inger "pamanatean", al carui aripi fac scena norilor din viata mea, sa fie o scena plina de nori pufosi, jucausi, cu forme pline de viata, cata puritate...ma inclin in fata respectului deosebit ce ti-l port, iti multumesc ca existi in viata mea si o spun cat se poate de sincer ca TE IUBESC ENORM DE MULT si inchei cu un mesaj...
   "Ce se poate zice cand iubesti...multe, enorm de multe, milioane de cuvinte...sa iubesti un om si sa-i spui "niebun"...sa-l iubesti cand te face sa razi fantastic pana ti se vede dintele lipsa specific romanasilor, sa-l iubesti cand iti scrie frumos ca un blogaras sublim, sa-l iubesti cand vorbeste de "tate cele" , sa-l iubesti ca stie sa iubeasca, sa-l iubesti ca stie sa-si iubeasca scumpa sotie ca un cavaler gentilom, sa-l iubesti la nebunie cand vine in tara, sa-l iubesti si cand pleaca din tara, pentru ca stii ca pleaca la bine, sa-l iubesti cand asculta muzica, si o traieste de parca ar fi compus el piesa respectiva, sa-l iubesti cand iti recomanda un film captandu-te de la inceput pana la sfarsit, sa-l iubesti cu atata patima cum nu poti iubi o femeie vreodata, sa-l iubesti incat sa-ti doresti sa pleci acuma dupa el cu primul transport posibil, sa-l iubesti din 2000 incoace la infinit, sa-l iubesti cand iti zice Ebil Colebil, sa-l iubesti si sa-l doresti mereu si mereu aproape, sa-l iubesti pentru ca e sufletul tau pereche, sa-l iubesti iubindu-l cu TE IUBESC..."
Citatul zilei: In focul iubirii si fierul cel mai tare se inmoaie. ( Mahatma Gandhi )

2 comentarii:

  1. Sa stii sa iubesti sa stii sa apreciezi un prieten cred ca e unu dintre lucrurile cele mai sfinte .... un citat frumoz zicea asa ca exista frunze care nu cad oricat de puternic ar fi vantu exista prieteni si momente care nu s euita chiar4 daca uitarea e o lege a firii.Pentru aia traim pe pamantu asta nu sa facem averi vila cu piscina si cu iaht si cu nu mai stiu eu ce traim pe pamantu asta ca sa ne iubim unu pe altu da putini mai stiu sa iubeasca... putini care stiu sa iubeasca si ma nou bataia de joc e sport national....ce ar mai fi de zis sunt multe de zis despre iubirea unui prieten ,prietenii sunt asa la fel ca stelele nu le vezi de fiecar4e data da stii ca mereu vor fi acolo sa te ajute si sa iti sara in ajutor..

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubirea pentru un prieten are ceva sfant in ea, maret, nemuritor. Este mai mult decat iubirea dintre un barbat si o femeie pentru ca se depaseste limitele fizicului, ce de obicei reprezinta o granita intre suflete.
    Vibratiile dintre doua suflete prietene nu se pot asemui, este dovada superioritatii si vesniciei fiintelor care suntem noi, oamenii.
    Multi uitam, intr-adevar, sa ne deschidem sufletele, care devin incet incet neimplinite si pervertite.
    Prietenia merita orice sacrificiu...

    RăspundețiȘtergere