miercuri, 1 septembrie 2010

...cu grija trecem grijile...

     Mi-am zis si inainte de a pleca la Iasi ca mi-e foarte greu sa plec de la Maramu' pentru ca acasa totul era pur, fara griji, langa cei dragi, mai ales ca imi aduceam aminte ca am plecat in vacanta, de la Iasi, cam sifonat si suparat ca anul aceasta nu numai scolar nu a fost unul tocmai bun, cam multe nereusite pe diverse planuri, dar la Maramu' mi-am regasit linistea interioara si mi-am "injectat" doza de optimism arhisuficienta pentru a ma reintoarce la Iasi (de parca ma reintoarceam la streang), dar se pare ca nici nu am venit bine de 3 zile si telefoanele au inceput sa curga ca picaturile de ploaie si problemele nu s-au lasat asteptate si s-au autoinvitat ca niste musafiri nepoftiti in odaia mea numita creier..."Adio liniste maramureseneasca, bine ai venit furtuna moldoveneasca" asa imi ziceam in mintea mea, ce era bombordata cu tot felul de probleme, mai ales azi-noapte cand ma trezisem instantaneu pe la ora 3 dimineata si m-au luat toate de cap, vorba aia si nu mi-au mai dat pace, faceau taraboi in mintea mea si neuronii jucau pe un camp de lupta un "Nu te supara frate!" fara finis...Urata noapte, dar asta e viata, cunoaste fiecare senzatia grijilor cotidiene, incat mi-a venit in minte in prag de noapte sa-mi fac bagajul si sa merg la Maramures, dintr-odata nu mai gaseam nicio motivatie sa raman in Iasi, intrand intr-o transa, un sevraj ce nu ma lasa, dar pana la urma le-am dovedit si pe ele, problemele, pentru ca se gasesc mereu solutii, si daca nu se gasesc le cautam, si daca nu le cautam le inventam, si daca nu le inventam le imprumutam pana si de la Michiduta, ori ceva sfinti numai bune sa fie...zis si facut...caput
Citatul zilei: Sa ai intotdeauna doua animale de calatorie, rabdarea si prudenta. Rabdarea te vesteste, si prudenta te pazeste.( Alexandru Paleologu )

Un comentariu:

  1. om, stiu ca acel paradis pierdut il hranesti in suflet si te zbati sa il regasesti, insa l-ai purtat dupa tine la Iasi, el exista adanc in tine. cu siguranta urmatorul articol va fi plin de voiosia ce te caracterizeaza. optimismul tau innascut depaseste orice obstacol stupid care te urmareste.
    hai, ca avem chef sa zambim si sa radem!

    RăspundețiȘtergere