marți, 21 septembrie 2010

...o amintire vesnica...

          Si iata-ma back in business cum ar zice americanu' ala de austriac din mine, dupa un periplu mai mult decat frumos inafara tarii, s-anume in Austria, la un turneu international de fotbal. N-am scris nimic pe blog inainte de a pleca, pentru ca nu e stilul de a ma lauda ca plec acolo si acolo, de aia nici azi nu o sa insist sa fac pe "impresarul" de Occident, sau sa detaliez nici macar impresiile turistice cu care am ramas, ci doar sa multumesc din suflet unor persoane care a facut posibila iesirea mea infara granitelor, prima din viata mea, experienta care mi-as dori sa se repete cu proxima ocazie. Asa ca vreau sa multumesc in primul rand lui DUMNEZEU pentru tot, stie EL mai bine ce si cum, vreau sa-i multumesc mai mult decat prietenului meu Adi Ambrosie, care a facut ca la acest turneu sa fiu si eu prezent si care ca de obicei face ce face cu foarte multa pasiune si ma bucur foarte mult ca in actiunile sale ma intreprinde si pe mine, tot respectul Adi, multumesc inca o data. Vreau sa multumesc si echipei care a fost cu noi si cu ajutorul careia am reusit performanta care am reusit-o, baieti sunteti unici, cu glume cu sau fara "mizal", multumesc si lui Dacian, care ne-a cazat si cu care am petrecut multe clipe frumoase plusate de zambete si mult mult gulas, Doamne bun o fost gulasul ala, vorba aia sa-ti dea DUMNEZEU sanatate Dacian, tinem legatura si mai trecem si pe la chinez, multumesc si lui Lica, care a cazat si pe restul staff-ului si pe fete, Dacian si el, niste romani de exceptie, si nu in ultimul rand multumesc lui Daniel Bora care e mereu cu inima mare si oamenilor de acolo care ne-au primul cu mult drag si ospitalitate.
        E prea putin ce am scris aici pe langa faptul ce am trait acolo, toata experienta asta, dar ma rezum la ce am scris si las mintea si inima sa sa se bucure si sa pastreze aceasta amintire ca una vesnica, iar daca am omis la multumiri pe cineva va rog sa ma scuzati, nu a fost cu intentie, dar important e ca ceea ce am trait nu se poate scrie in cuvinte...asa ca jos palaria!
Citatul zilei: "Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva. De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare." ( Sigmund Freud )

Un comentariu: