duminică, 12 septembrie 2010

...suna clopotelul...

         Si ca tot de maine incepe scoala, ma refer aici la ciclul primar, gimnazial, liceal pentru ca studentii isi mai continua restantele, aaa pardon vacanta, asa ca azi ca intrebarea de duminica ma voi adresa elevilor din voi, sa-mi povestiti cum a fost prima zi de scoala pentru voi, la acei 6-7 anisori, emotiile primei intalniri cu invatatorul/area etc., asa ca "Cum a fost prima zi de scoala pentru voi?"
Citatul zilei: Diferenta dintre scoala si viata? In scoala inveti o lectie, apoi dai un test. In viata, ai de dat un test care te invata o lectie. ( Tom Bodett )

Un comentariu:

  1. hai sa scriu, desi mi-e confuz. prima zi de scoala fuse cam asa, ma izbise faptul ca eram cea mai inalta din multimea de copii, slaba, cu fata shugubatza, adica razand tamp, in uniforma albastra celebra, cu o coronita cu funde albe foarte mari si un ghiozdan patrat in spate plin cu de toate, adica caraghios. eram emotionata, of course, si acum cand intru in scoala prima zi am acele trairi nedeslusite. apoi, cred ca eram totusi si frumusica, caci imediat dupa aceea un coleg de clasa ma conducea de mana acasa:). dar mult mai clara imi este ultima zi de scoala in clasa I, cand invatatorul era ocupat cu nush ce la catedra, iar eu, ca niciodata, am facut o harmalaie, ma agitam, vorbeam, saream, invatatorul din timp in timp inciudat striga "paviliuc stai cuminte!", era si el mirat caci ma stia o fata asezata la locul ei. am dovada si o poza din acea zi, in care apar cu cel mai mare zambet pana la urechi din istoria vietii mele. apoi cred ca din acea zi mi se trage nebunia, sunt asa linistita un timp si apoi pac, bum sar toate in jurul meu. na, si asa fu...

    RăspundețiȘtergere