marți, 28 septembrie 2010

...cei care se nasc la 5 minute...

       N-am sa inteleg si nici nu vreau sa inteleg vreodata baietii astia mediocri, "baietii de baieti", care sunt atat de superficiali si limitati in gandire si in tot, baieti care creeaza asa-zisa brigada numita TURMA, ce frumos suna nu? Incat imi vine sa cuget si sa trag un ragait sau un muget de vaca nebuna poate asa o sa-i trimit unde le este locul, in staulul prostiei. Acuma nu vreau sa fac eu pe eroul si sa spun ca nu am avut si eu caderi din astea spre turma, dar nici chiar in halul asta din ziua de azi, asa ca mai bine devin "eraul" si ma leg....la sireturi de baietii astia de la formatia inventata acum pe loc si pe moment, s-anume Ultimul hal. Baietii astia sunt cei mai "bazati", mai bazati ca taraba de bazar, mai mult niste blazati, ei cunosc adevarul absolut, bani, femei, masini, un triunghi "paralelipipedic" existential pentru ei, pentru ei norocul e cel castigat la "babaroase" , un 6-6 poarta in garsoniera, garsoniera ce pentru ei e palatul unde se invart "smenurile" capisci? Cata prostie zace in ei nemulsa, dar vad ca ei si-o "mulg" singuri, pentru ca ei sunt cei mai tari pentru ei, ei nu au nevoie de un baci sau un cioban care sa le "mulga" prostia, nici de Radu Ciobanu sa le carpeasca hainele de firma...de constructii, adevaratele salopete ale prostiei, pentru ca ei stiu cel mai bine ce si cum, nu va puteti pune voi cu ei, dar stiti ceva eu unul nici nu vreau, am altele pe capul cu creasta decat sa-mi pun mintea cu un asemenea specimen, asa ca i-as ruga pe acesti schizo-oameni sa-si puna mai degraba mintea pe calea ferata pe unde trece acceleratul de Mangalia, ca poate dupa ce "desteapta" lor minte se va dispersa in eter, o parte va ajunge si la mare...nu de alta dar poate vor si algele sa se "combine" cu niste neuroni de oaie cu cabina iar pestii sa manance si ei din nucleul acestor neuroni...dar mi-e frica totusi sa nu sufere prin voma mai sus-amintitele alge si frumosii pesti.
     Va compatimesc "dragii" mei, credeti ca sunteti salvarea? Poate nici roata masinii de la Salvare, in loc de ambulanta, sunteti si veti ramane niste distrusi ambulanti, ce faceti din lumea asta un circ, iar voi sunteti bufonii aia pitici ce va aplaudati si cu urechile zicand "Ng Ng Nggggg". Retrageti-va de pe lumea asta, dispareti si odata cu voi luati-va si cuierul in care sunteti agatati cu tot cu haina. Din pacate pe lumea asta mai sunt si fetele, femeile care cam plac acesti "ng-isti", dar despre partea feminina o sa vorbesc intr-o alta emisiune de la radio Erevan, dar inchei totusi zicand chiar daca am fost poate rautacios, ca vreau ca turma sa ma ierte ca exist, nu a fost nimic cu intentie ci doar cu luneta mintii de la puscociul care il am in dotare in rastel am vrut sa fac din vorba "Un fleac, v-am ciuruit" un update in care sa va simtiti vizati de vorba "Un fleac, numai m-am distrat "pe" voi, v-am dansat, v-am jonglat" si am dat bila de bowling in toate popicele turmei, iar ele au cazut in lumea lor...au fugit...au plecat...au murit...dar astia din pacate se nasc o data la 5 minute, asa ca...to be continued. Sus paharul, v-am pupat anticipat mandru ca un "turmist" de stat!
Citatul zilei: "Tot ce e bine e greu de facut. Sa mori e usor, sa pierzi e usor sa trisezi e usor, sa fi mediocru e usor. Evita lucrurile usor de infaptuit." ( Scott Alexander ) 

2 comentarii:

  1. Ai lovit sub centura baitzashilor cu minte scurta, amu sa te vedem cum intorci din condei cu femeile. Aici e aici, subiectul tau fierbinte:)). Cum spuneai tu? Su-je...:))

    Cred ca trebuie preferat tipu din http://www.youtube.com/watch?v=PckuItiI-HM :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Vorbesti de turma...vezi tu, cei din turma se cred unici si diferiti, asa cum te pretinzi si tu. totul tine de perceptie si inteligenta. daca te consideri "altfel",adica mai educat, mai stilat, mai ..real, atunci nu-i mai denigra pe cei din turma, lasa-i in prostia si ignoranta lor. nu faci altceva decat sa te cobori la nivelul lor si nu cred ca merita. deci..daca te simti diferit, comporta-te diferit.

    RăspundețiȘtergere