luni, 27 septembrie 2010

...postarea "golbista" de luni...

       Fara dar si poate reapar iar pe "sticla" calculatorului incercand sa fac pe geamgiul de serviciu si sa mai postez ceva postari postate pe posta asta zisa blog sau "golb" cum i zice. Din motive obiective si din cauza ca timpul nu mi-a dat pace si m-a luat cu el la razboi castigand redute dupa redute nu am reusit sa ajung prea des in fata calculatorului decat sa-mi verific putin posta electronica ca cea armonica nu mergea, dar de azi inainte ii promit solemn piciorului drept de la calcaiul stang ca il voi lasa sa-mi articuleze posteriorul anterior in fiecare zi cand eu voi neglija "golbu-ul" si nu-l voi hrani zilnic cu seva neuronilor mei schiopi si miopi care fac pe atletii de culoare din Etiopia de Canada lasand impresia ca maratonistii din Grecia antica sunt spectatorii mei.
      Si e luni asadar, ce zi de cacao cu lapte pe care am vrut s-o beau acuma 7 ani si nu am mai baut-o pentru ca ceaiul de la orele 17 mi-a luat gura pe dinainte, atata de mult pot "iubi" ziua asta de luni incat abia astept sa se faca marti 3 ceasuri rele sau stricate pentru ca nu am apucat sa le duc la Boloteac batranul sa mi le "tomnea" pentru ca Tomniuc era si el plecat asa ca nu-mi ramanea decat sa aprind un Zippo de bricheta la Boloteac tanarul si sa ridic mainile sus aplaudand noua saptamana ca si cum ar fi ultima din cele 99 pe care le mai am de trait din 98-ul meu, adica al lui Dorin si sa-mi sterg scarba de pe fata pentru ziua asta care nu face altceva decat sa-mi urce temperatura din corp la 40 de grade de tuica desi afara sunt 85 de grade Fahrenheit si sa incerc sa o iau de la capat otravindu-ma cu un pahar de optimism, pahar ce totusi imi face mintea limpede ca apa de izvor de balta, ce imi naste totusi o intrebare: Ce caut la ora asta pe calculator? Facand din blog "golb" si rostogolindu-l ca un glob de la geografia lui Catalin, ora la care trebuia sa fiu la serviciu, la scoala...hmmm poate m-au dat afara din cauza ca nu am demisionat atunci cand am baut apa cu vin parazitesc, dar stai...fa-te evantai...si va spun tai tai pentru ca azi eu sunt in ziua mea libera, metodica cica, acuma  m-am prins, asa ca hai sa scrasnesc din dintii de lapte cu capsunele si sa storc un zambet ca lamaia si sa va urez o saptamana tare de tot...M-am intors ca si cum n-as fi plecat la piata...servus!!!
      LA MULTI ANI stiu eu cui, cuvintele nu-si au rostul acum, tu stii ce si cum, asa ca nu ma intind la scris  prea multe si iti doresc o zi minunata mai ceva ca Alice in tara minunilor!
Citatul zilei: "Cuvintele nu sunt un joc de artificii, ele sunt arme care pot ucide sau inalta" ( Gabriel Tepelea )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu