luni, 4 octombrie 2010

...who's the bitch now...:)

        Vad ca fac pe trepadusul de serviciu si ma joc cu dusul in cabina de vot,aaa de dus pentru ca cea de telefon era ocupata de telefonul fara fir si m-am cam dat la fund si nu am prea postat mai nimic in ultimele 2 saptamani. Mai cam am fost ocupat, ca am avut treaba, ca se vezi ce s-a intamplat, ca ce probleme, dar acuma eu ce fac? Incerc sa ma scuz? Ptiuuu piei "draceo", cunoscatorii stiu de ce am scris asa, asa ca am scris, n-am scris sunt aici mai viu decat pestii mei virtuali de pe pagina blogului meu, cum care pesti? Aia ca trandafirii, 3 rosii, 2 castraveti si 3 "cepici" si am terminat salata, aaa pardon adica aia 3 rosii, unul alb si unul galben, pestii mei mai P.I.M.P decat "somnii" din gara care "protejeaza" cucuvele noptii, caci si ele sunt femei, si cauta sa castige si ele un castig "introducandu-si" un "castig" in ele "ca cardul" in bancomat si luande-le banii diversilor doritori de senzatii tari mai ceva ca in ca in 1964, asa ca imi mai mananc o ciocolata cu rom si zic "Maxim am spus!", ca doar trebuie sa-si satisfaca placerile si cu ele cineva, si pentru o suma nu foarte mare femeia te ia cu ea in "acvariul" ei si iti arata podoabele ei si te invata o "dragoste" fara sa trebuiasca sa apelezi la texte de agatat gen "Papuse bem o ciorbita?", pentru ca la ea conteaza banii, cash-ul, cascavalul dar nu ala pane ca ala e lui Dorin, asa ca atata timp ce le-ai marcat lozul ele sunt dispuse sa fie ale tale pentru cateva clipe de neuitat asa ca florile de nu ma uita ce le-ai daruit fostei sunt de domeniul trecutului din viitor. Si daca au locuinta e bine ca poti sa iei si niste "musafiri" de acolo de la ea de acasa, musafiri lasati pentru viitorii clienti, asta ca si un mic gift, "cacadou" adica, asa ca din partea casei de schimb valutar, aaa pardon de toleranta ca am tolerat-o destul, asa ca Amsterdam-ul cu cartierul Rosu poate sa fie si la noi, nu numai la ei chiar daca cateodata stropul stropit cu placere se consuma ca o bere agitata si intr-un taxi, dar nu filmul ala ci  poate ala nou, numit in loc de "Un tramvai numit dorinta" sa avem un "Un taxi numit dorinta" ca doar totul e dorinta si ele, fetele al caror cuvint atribuit  incepe cu litera "p" si se termina cu"-rostituate" o fac azi, maine poate si poimaine ca doar se zice ca asta e cea mai veche meserie din lume si se mai zice" cu cat e mai veche cu atat e mai buna" , aaa pardon asta era despre vin, vad ca o iau razna pe calea ferata si trebuie sa am grija ca intru pe un terem minat cu metroul de tramvai si debitez lucruri nefacute de mine. Acuma ce o sa zic si eu despre hookers, ca nu am fost sa le vizitez nu? Cine stie engleza ma va certa pentru ca fac pe englezul de serviciu, dar ridic racheta de tenis de la tenisi pana sus si mai lovesc o data mingea in terenul advers si inscriu un as scos din maneca ca dama de pica am "amanetat-o" eu si am plecat cu ea la Amsterdam, dar nu pentru a o duce" acolo" ci pentru a vizita ceea ce a vizitat si Mircea Cartarescu in cartea" De ce iubim femeile"...
Somn usor Lucian, ne trezim cand ne visam....
Citatul zilei: "Omul devine lup in confruntarile cu alti oameni" ( Tito Maccio Plautus )

3 comentarii:

  1. Mai, Umj, ups!, am vrut sa zic Jum, a ba nu, scuze!, Muj era cuvantu', da in spatele multitudinilor de metafore si expresii, cuvinte intr-o dunga, perpendiculare si tangentiale, cine se afla pe drept cuvant??!!
    Te ascunzi, ai? In loc sa spui verde in fata care este legatura intre femeie si bani si cum se explica fenomenu'...:))
    Hai ca esti oricum tare si mare! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. frumoasa incursiunea in magia farmecului feminin. mai luciane dar dc nu elogiezi si u femeia asta putin? o plasezi numai in contexte exhibitioniste?:) mai "imbrac-o" nitel ca vine iarna sau s-au adaptat de acum? oare ce densitate de femei adevarate mai exista la ora actuala pe orbita noastra? pup pt toate femeile languroase si lascive:P salve patroane si te pup cu chiu si vai.:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Si totusi..mai exista si femeia autentica..chiar daca este o "bitch" in pat cu iubitul..si nu pentru bani!

    RăspundețiȘtergere