marți, 12 octombrie 2010

...la multi ani...

          Cat de mult va bucurati cand vine acea zi din an, zi care se numeste zi de nastere? Cati nu aveti expresia "Am mai imbatranit cu un an..." ? Cati faceti 17, 23, 49 etc ani? Cati faceti din ziua voastra de nastere un tam-tam si cati aveti o zi simpla? Cati v-ati dori de ziua voastra un cadou si nu-l primiti? Cati va "distrati" de ziua voastra? Cum definiti distractia asta? Cati nu folositi expresia "Vai dar nu trebuia sa te deranjezi sa-mi cumperi cadou, chiar nu trebuia..." ? Cat falsism adevarat...Cati dintre voi aveti persoanele dragi alaturi de voi la ziua voastra? Cati dintre voi va inchideti telefonul in aceasta zi? Cati preferati sa fiti singuri? Cati dintre voi il chemati pe Guta coada de gibon la ziua voastra? Cati mergeti in club? Cati stati acasa? Cati ati facut sex de ziua voastra? Cati v-ati imbatat pentru ca ati prins ocazia si ati dat iama la bautura sarbatoritului? Cati v-ati drogat la acest eveniment? Cati ati avut iubitul sau iubita cu voi in aceasta zi? Cati ati primit felicitari fie ele scrise sau sms-istice? Cati ati plecat in natura de ziua voastra? Cati ati plecat in vacanta? Cat ati zambit de mult? Cati ati plans atunci? Cati ati ajuns la spital pentru ca ati ingurgitat mancare si bautura ca in spitalul de urgenta? Cati ati facut sport de ziua voastra? Cati dintre voi ati uitat ca azi e ziua voastra? Oare exista cineva? Cate intrebari ar mai putea fi spuse? Si totusi cati dintre voi ati putea raspunde la acestea? Dar oare chiar sunt curios sau doar fac curiozitatea mea de rusine? Am luat setul asta de intrebari din rastelul de vechituri din cerebelul meu si l-am facut cadou de ziua voastra, luati de aici, e pentru voi...Si stati agitati, aaa pardon linistiti, azi nu e ziua mea, poate e al lor, dar nicidecum a mea, ca daca era trebuia sa scot asul din maneca pentru un set atipic de intrebari...
Citate celebre: "What is a friend? A soul dwelling in two bodies." ( Aristotel )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu