joi, 7 octombrie 2010

...catrenul in forma de dublu distih...

       Nah ca e joi si se dau drept boi, ca cica stiu ce si cum, si ca ar avea multe de spus, ieri sau maine-poimaine, nicidecum azi, asa ca sa las balivernele si sa intampin tavernele cu al meu catren pentru mine de la mine fara cifra, aaa fara numar impar, ca acel par am vrut sa-l troznesc in spatele acelor ce l-au suparat pe EL, cu tot cu genocid, asa ca in loc de masaj thailandez ala Tantareanu si-au primit 5 tone de Mertsan ce i-au mangaiat pe cap intr-un mod "elegant" ca si urmatoarele versuri ce se vor versuri versus proza:
"Tot stau si fumegand o idee ce-mi evadeaza spre eter,/
Incerc sa-mi dau un elan al sinelui spre minunatul cer./
Si imi fac neuronii sa-mi joace jocul de cuvinte bine pus la punct/
Incat las in urma mea creiere ce vor mult si pe lume nu sunt.

2 comentarii:

  1. Daca Muj va deveni poet, atingeti-l acum pe cap, pe mana, pe piept, caci dumnealui nush daca va mai arunca macar o privire spre voi, cand gologanii si faima il vor transforma din taranoi in papitzoi....

    RăspundețiȘtergere