luni, 18 octombrie 2010

...cu filo-...-zofia saptamanala...

       Pe laptop in seara asta, imi incep o noua saptamana ce se vrea mai buna decat "tralalalte", mai buna decat cele ce s-au vrut bune dar au iesit mai putin bune, mai buna decat cele care au iesit superbune, asa ca superlativul isi face loc si azi in tasta ce o bat ca la o masina de scris, masina la care nu am nevoie de carnet, masina al carei volan e directionat sub inpulsul neuronilor, unde motorul e inima si pistoanele sunt degetele ce isi tocesc buricul lor pe tastaura qwerty, si unde gandurile sunt totul...ele se zbat in mine...ele se vor profunde...ele cad in abisul marii mele ce strabate creierul, mare ce e vasta ca un ocean de perceptii care mai de care...parca o dau in filozofisme desi am facut facultatea de educatie fizica si sport, iar scoala mi-ar fi placut s-o fac la Jolly cu Gino al lui Dorin, dar raman cu tentativa de scoala a vietii, ca cea a mortii e vulgara, aaa morbida, se vrea urata, se mai vrea si gri, dar e spre roz-bonbon cu picatele ca o pereche de bikini...
Si totusi scriu ceva, nu intru adanc in subiect, nu-l "penetrez" ca nu-l vreau sa-l las insarcinat, si zbor si azi cu planorul gandurilor ca Traian, dar nu Secrieru, ci vesnicul Vuia, ce vuia in nori, precum vuiesc eu cu celulele sistemului nervos central si ne jucam...evadam...spre ce..nu stiu...sau poate stiu...cred ca e vremea sa ma retrag pentru ca suna periculos..voltajul e mare...si ma ia curentul...nu cel literar...ci cel al valurilor ce imi strabat inima in ultima vreme...
Citatul zilei: "Orgoliul se afla in noi ca o forta a raului. ( Victor Hugo )  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu