duminică, 10 octombrie 2010

...vorbe legate cu siretul...

     Duminica...10 a X-a...dar nu clasa de liceu...ci luna...dar nu cea de pe cer...ci calendaristica...2010...anul...liniste...relaxare...dupa sambata...hmmm ce sambata...inainte de luni...muzica...eu...ganduri...reflectii...perceptii...chef...de ceva...da nu stiu ce...sa fie o bila de bowling oare...sentimente frumoase...purtator de zambete...le daruiesc...le primesc...ele...fetele...femeile...centrul Universului...e a lor...fac lumea sa se invarta...carusel...zile...nopti...trairi...a fost si fotbal...oare chiar a fost?...suc...no way...drink...ooo yes...stare...de "spirt" ...aaa de spirit...invocata....adulata...prezenta...in mijlocul nostru...dans...la nivel de arta...somn...mai putin...prajit poate...micul dejun luat la cina de pranz...uhuuuu...au aparut Spice Girls cu Wannabe pe unda mea...radio...mda...azi chiar e duminica?...Ooo da...saptamana...luna...an...Craciun fericit de Pastele asta...v-am pupat pe toti cei dragi mei...va am la cele 2 atrii si ventricule din ficatul meu...aaa pardon nu ma simt bine...cred ca am gresit organul de aia...cred ca era vorba de inima...acest organ sublim ce ne aduce...multe...Good bye sau Au revoir...adica pe maramureseneasca Auf Wiedersehn!
Va las cu o piesa de "iarna"...in amintirea vremurilor bune...
Citatul zilei: "Binele absolut al naturii omenesti ecuprins in pacea corpului si a sufletului." ( Seneca )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu