sâmbătă, 9 octombrie 2010

...hai cu vremea ca sa mai lungim vorba...

      Poate vi s-a intamplat si voua atunci cand vorbiti cu cineva, fie el sau ea un prietena sau o prietena, la un moment dat dupa cateva discutii cu subiect ales, sa va opriti pentru cateva secunde bune sau chiar minute si unul dintre voi vazand ca gurile voastre nu mai fac pe oratorii de servici intrebati "Si a venit frigul...Doamne ce frig e afara!", sau reversul "Si ce canicula e afara!". Adica vreau sa sugerez ca mai tot timpul multa lume din lipsa de subiecte abordeaza fara dar si poate subiectul: vremea...ca e frig ca e cald vremea isi face simtita prezenta in vorbele noastre schimbate intre noi la ghiseul de schimb valutar din colt, unde pentru un "schimb" bun mai alungam din timpul care-l avem cu interlocutorul, dar ma intreb oare si pisalogul, aaa pardon psihologul abordeaza subiectul asta cu pacientii? Poate da, dar el o face pe bani, la fiecare sedinta, in schimb noi facem sedinte mocaciune de dragul artei conversatiei, iar cand Alina o sa citeasca articolul o sa-i sara ochiutii ei la citirea cuvantului pisalog, dar ea e din o categorie speciala numita ciuceasca:) Doamne ce om...nu-i asa? Da si asa e cu vremea, fac pe meteorologul de serviciu pentru ca am stat saptamana asta in frig si am testat temperatura, rinichii jucandu-mi fotbal 1 la 1 pe terenul special amenajat corporal numit "spate", iar apropo de fotbal vad ca e ora 10 si tre sa-mi iau botforii si echipamentul in rucsac ca trebuie s-o sterpelesc la o miscare cu mingea rotunda ca cica am meci la 11:30. Da si? Care e problema? De ce te lauzi? Poate nu intereseaza pe nimeni...da chiar asa.."so" nu va mai retin, ma duc sa fac "preludiul" meciului de diseara a romanasilor cu francezii, sa fac un warm-up, bine "amu" ca am si eu englezisme in cap:), unde sper sa perpelim cocosul calic, aaa galic si sa mai castigam si noi ceva...la un capac de bere poate, asa ca nu-mi ramane de zis decat sa aveti un weekend placut si Allez les..les..les, aici o las pe colega de franceza sa-mi puna un cuvant la incurajarea mea pentru "ai nostri"...;)
Citatul zilei: "Intelepciunea vine o data cu deziluzia." ( George Santayana )

9 comentarii:

  1. Muj al nostru ca intotdeauna e pus pe glume si asadar trebuie sa radem :)) Ai, papusoi, da' mare figura mai imi esti!
    Da, ai dreptate, vremea salveaza momentele penibile ce tacerea le creeaza si cum iti voi muta gura la spate, tu care nu stii sa taci, ca sa nu ma plictisesc am sa iti vorbesc despre timpul si spatiul dintre cap si corp, legate prin muschiul sternocleidomastoidian care in functie de temperatura se dilata sau contracta.
    Stiai faza asta?
    Hai ca esti tare ca intotdeauna :))

    RăspundețiȘtergere
  2. cine limba lunga are.......oare lungimea limbii detrmina si logoreea luciane? :P uite din cate am experimentat subiectul vremea este lansat in conversatii pentru a plamadi urmatoarele idei nestirbate de fobia oratorilor numita spontaneitate. ia sa scrii un articol despre englezii cu minte sanatoasa cew discuta despre vreme zilnic:) hmmm nice blog nice idei. e ca un spatiu de liniste si de impacare, unde frica de moarte era lasata la intrare;) aviz alinei psihologul de serviciu ...oare psihiatrii, mult prea putini mai pot sa faca fata degradarii fricii umilintei si infometarii la care este supusa zi de zi o populatie si asa traumatizata de „epoca de aur“? eiiii anotimpurile si vremea se mai schimba luciane...mai rau e ca tara pare condamnata sa ramana mereu si mereu in acelasi anotimp: al cacealmalelor al inculturii agresive al scandalurilor cusute cu ata alba si al prostilor pretutindeni aflati in treaba, na ca a iesit si o rima:P hai sa mai fac una especially pt u: „Cine limba lunga are cinci ani va sapa la sare!(asta pe vremea comunismului:P ) sau: Foaie verde foi de vrej Lucian, Catalin si cu Dej, au bagat spaima-n burgheji. Asta mi se pare mie ca nu are doctorie!“.

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti de necrezut cois :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai anonimilor, nu se face sa scrieti asa fara ca lumea sa stie cine este acela care si-a lasat o idee, doua, trei pe blogul "marelui puiet", nu de alta, dar poate veti dori in viitor sa va revendicati drepturile de autor si nu veti avea cum dovedi ca voi cu mana voastra ati scris.
    Semnati-va, bagati un nume ca sa stim si noi, chiar si eu atata timp cat sunt, vad eu, nominata :))
    O seara minunata!
    Alina:)

    RăspundețiȘtergere
  5. daaa vremea :) depinde acuma ca daca ai vremuri cred ca ii cam parasesti pe cei cu care vb ca sa dai noroc cu un prieten la baie sau sa mergi pe jos ca mihai viteazu pe tron sa citesti un zear..daca vine vorba de vremurile de care ma gandesc eu...da asa e vrmea e un subiect uneori bine venit ca sa scoatem din priza pesimistii. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. ..colega ta de franceza actuala isi lasa asteptata prezenta cu respectica completare. A fost mai mult "allez les bleus" decat "allez les jaunes". Pacat ca exista vointa daca valoare nu este deloc..
    Nu consider "nominalizarea" atat de indispensabila, mai ales ca Luci e destul de ager ca sa-si dea seama cine il comenteaza..plus ca anonimii si-au desconspirat identitatea nu in mediul virtual, ci in cel real.

    RăspundețiȘtergere
  7. aha, tu trebuie sa fii noul prof de la Tibanesti despre care Muj a spus ca esti de treaba :) vezi si eu stiu deja cine esti..

    RăspundețiȘtergere
  8. Te inseli..nu ca n-as fi de treaba:). Ci pt ca nu sunt cine crezi;)Daca ai fi citit atent ce am scris mai sus, ti-ai fi dat seama ca nu sunt "noul prof de la Tibanesti".
    Bafta!

    RăspundețiȘtergere