sâmbătă, 16 octombrie 2010

...fata esti broccoli?...

    Ce titlu am ales si eu...l-am ales si mi s-a facut pofta de mancare..sau el m-a ales pe mine pentru ca el, titlul voia sa fie el prezent azi pe frontispiciul blogului meu, ca al lor blog n-o sa fie niciodata si sa conduca weekend-ul asta detasat in topul celorlalte titluri.
    Broccoli in dex inseamna leguma verde cu gust si aspect de conopida, dar in varianta mea poate broccoli imi face pofta de fumat, ca daca tot e verde sa fiu pe sistemul "Nu calcati iarba, aaa pardon broccoli fumati-l!", sau daca tot e leguma cred ca dintre toate legumele cel mai mult imi place carnea, carnea de pe mine are asa un gust de bun...pfailei...sau pfaieuroi ca tot lira sterlina e cea mai scumpa la vedere, pentru ca eu nu prea o vad in buzunarul meu, iar in buzunarul altora nu prea ma uit, poate doar mai bag mana cateodata.
Si cum adica cu gust de conopida? Dar de ce nu cu gust de rosie tip castravete? Dar nah...daca asa zice dex-ul, atunci ma conformez vocabularului tip caiet dictando si gustam o fila de broccoli si ne facem varza...Ce ai fata cu articolul asta? Asa mi-ar zice cineva anume...Fata esti broccoli? Nu rade miss C ori miss M...ca nu e rasul vostru, e rasul ala, dar nu animalul ci rasul tip zambet cumparat din mall-ul de la "Za..."
Asa ca in dex-ul meu broccoli poate sa vina de la "bro-" si "-ccoli", adica, "bro" de la "brother" adica din germanul "bruder" adica "frate" si "ccoli" de la "coli" de hartie...deci fratele cu coli, bine ca nu am zis fratele cu colici, ca era mai grav si trebuia sa ma duc la Spitalul de Urgenta, dar nu prea imi place formatia, asa ca probabil eu sunt acel frate cu coli, dar cu coli virtuale, adica un blogist, adica un tip care scrie pe foi vituale, dar nu foi de dafin, nici foi pentru prajituri, ci mai degraba tigari de foi pe care le-am tras pe ureche ca nasul imi era infundat, asa ca pana la urma eu sunt broccoli, si daca stau bine si ma gandesc ar trebui sa-mi schimb numele cu care imi semnez postarile din Adrian copilul minune care mananca gel, aaa gem si "puncte puncte" prune...in Lucian fata esti broccoli, asa ca nu-mi ramane de spus decat sa aveti un weekend broccolist, si va las cu un playlist lucianist cu degete de pianist, ca nu mi-ar fi placut sa fiu ceferist, mai degraba un veritabil carnos naturist, s-anume 2 pagini de youtube azi care sper sa va amuze pana cand si lacrima de la muschii "burticali" va zambi ca un copil fericit ce a primit de Pasti in cadou ce il dorea de la Mos Craciun...
PS: Asta nu a fost articolul meu, ca daca era al meu era un articol hotarat ca cel nehotarat l-am lasat la gramatica limbii de la papuc, aaa limbii romane
Citatul zilei: "Orice nedreptate izvoreste din prea multa iubire fata de noi insine, si din prea putina iubire fata de altii. ( John Locke )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu